თანატოლთა შეფასების ფორმა
გამომსვლელის სახელი და გვარი: ________________
დამკვირვებლის სახელი და გვარი: ________________
1.
დაასახელეთ პროექტის
სამი დადებითი ასპექტი.
2.
დაასახელეთ ორი ასპექტი
გაუმჯობესებისთვის.
თანატოლთა შეფასების ფორმა
გამომსვლელის სახელი და გვარი: ________________
დამკვირვებლის სახელი და გვარი: ________________
3.
დაასახელეთ პროექტის
სამი დადებითი ასპექტი.
4.
დაასახელეთ ორი ასპექტი
გაუმჯობესებისთვის.
4
|
3
|
2
|
1
|
|
შინაარსი და გაგება
|
· მოიძიებს მონაცემებს , უწევს
ორგანიზებას და უზრუნველყოფს ზუსტ და გააზრებულ ინტერპრეტაციას.
|
· მოიძიებს მონაცემებს, უწევს
ორგანიზებას და უზრუნველყოფს ზუსტ ინტერპრეტაციას.
|
· მოიძიებს
მონაცემებს, უწევს ორგანიზებას და უზრუნველყოფს მონაცემების ინტერპრეტაციას
გარკვეული შეცდომებით და მცირე ინტერპრეტაციით. .
|
· მოიძიებს მონაცემებს, მაგრამ არ
უზრუნველყოფს გარკვევით ორგანიზებას, ან ინტერპრეტაციას.
|
პრეზენტაცია
|
· განმარტავს მონაცემთა
შეკრების და ანალიზის შედეგებს, წარმოადგენს გააზრებულ და ზუსტს ინტერპრეტაციას
და მნიშვნელობებს.
·უზრუნველყოფს ეფექტურ და შესაბამის ვიზუალურ გაფორმებას,
გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.
· საპრეზენტაციო
საკითხს წარმოადგენს გარკვევით, ზუსტად და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების და
მიზნების შესაბამისად.
· პრეზენტაცია მოიცავს
ძლიერი და დეტალური არგუმენტებით გამყარებულ ძირითად საკითხებს, რაც აუდიტორიის
ყურადღების ფოკუსირებას იწვევს.
· იწვევს
უკუკავშირს ჩართული და აქტიური აუდიტორიის მხრიდან.
|
·განმარტავს
მონაცემთა მოკრების შედეგებს და წარმოადგენს გააზრებულ ინტერპრეტაციას და
მნიშვნელობებს.
· უზრუნველყოფს
შესაბამის ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.
· საპრეზენტაციო
საკითხს წარმოადგენს ზოგადად გარკვევით და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების და
მიზნების შესაბამისად.
· პრეზენტაცია
მოიცავს გასაგები არგუმენტებით გამყარებულ ძირითად საკითხებს, რაც აუდიტორიის
ფოკუსირებას იწვევს.
· იწვევს
გარკვეულ უკუკავშირს ჩართული აუდიტორიის მხრიდან.
|
· საბაზისო ცოდნის
საფუძველზე განმარტავს მონაცემთა მოკრების შედეგებს, მაგრამ წარმოადგენს მცირე
მოცულობის ინტერპრეტაციას.
· უზრუნველყოფს ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების,
სქემების და ცხრილების საშუალებით.
· საპრეზენტაციო
საკითხს წარმოადგენს გარკვეულწილად გაუგებრად,
შემდგომ დახვეწას და სამიზნე აუდიტორიის საჭიროებების უკეთესად
გაცნობიერებას საჭიროებს. უკეთესად
· პრეზენტაცია მოიცავს ძირითად საკითხებს, რომელიც გასაგები არგუმენტებით
გამყარებული არ არის.
· იწვევს
მცირე უკუკავშირს ჩართული აუდიტორიის მხრიდან.
|
· არ განმარტავს მონაცემთა შეკრების
შედეგებს, ან გვთავაზობს გაუგებარ ანალიზს.
· ვერ უზრუნველყოფს
სრულ ვიზუალურ გაფორმებას, გრაფიკების, სქემების და ცხრილების საშუალებით.
· წარმოადგენს საკითხს გაურკვევლად.
· პრეზენტაცია
მოიცავს ძირითად საკითხებს, რომელიც გასაგებად არ არის ფორმულირებული, ან
დეტალური არგუმენტებით გამყარებული.
· არ იწვევს უკუკავშირს აუდიტორიის მხრიდან.
|
ორგანიზება
და მექანიზმები
|
·
პრეზენტაციის წყობა
უზრუნველყოფს ძირითადი საკითხების ნათლად წარმოჩენას.
·
წარმოადგენს
ინფორმაციას შესაბამისი რიგითობით, წინასწარ განსაზღვრული სტრუქტურის მიხედვით,
რაც აუდიტორიის მიერ ინფორმაციის წვდომას და ჩართულობას უზრუნველყოფს.
·
ძლიერი და
შემოქმედებითი შესავალი სამიზნე აუდიტორიის მხრიდან მეტი ინფორმაციის მიღების
ინტერესს აღძრავს.
·
წარმოადგენს
მტკიცებულებებს დეტალების სიზუსტით შესწავლის და სტრატეგიულად გათვალისწინების
შესახებ, რაც მაქსიმალური ზემოქმედების მოხდენას ისახავს მიზნად.
· პრეზენტაციის
სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან სრულ შესაბამისობაშია.
· შეცდომები არ მოიძებნება.
|
· პრეზენტაციის წყობა უზრუნველყოფს
ძირითადი საკითხების შესაბამისად წარმოდგენას.
·წარმოადგენს ინფორმაციას
რიგითობით და სტრუქტურის გამოყენებით, რომელიც ხელს უწყობს აუდიტორიის მიერ
ინფორმაციის წვდომას და გარკვეულ ჩართულობას უზრუნველყოფს.
· პრეზენტაციის შესავალი
აუდიტორიას საკითხს აცნობს.
·
წარმოადგენს
მტკიცებულებებს დეტალების გათვალისწინების შესახებ.
· პრეზენტაციის
სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შესაბამისობაშია.
· მოიცავს
ერთ-ორ შეცდომას, რაც პრეზენტაციის ჩატარებისას შეუმჩნეველია.
|
· პრეზენტაციის წყობა
გარკვეულწილად უზრუნველყოფს ძირითადი საკითხების წარმოჩენას.
·წარმოადგენს ინფორმაციის ნაწილს
შესაბამისი რიგითობის გარეშე, ან არ იწვევს აუდიტორიის ჩართულობას.
· პრეზენტაციის შესავალი
აუდიტორიას არ აცნობს საკითხს და არ იწვევს მეტი ინფორმაციის მიღების სურვილს.
·
წარმოადგენს
მტკიცებულებებს, რომ გარკვეული დეტალები არ არის გათვალისწინებული, ან
არამართებულად არის განთავსებული.
· ზოგჯერ
პრეზენტაციის სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შესაბამისობაშია.
· მოიცავს
გარკვეულ შეცდომების, რაც ზოგჯერ პრეზენტაციის მსვლელობისას თვალსაჩინოა.
|
· პრეზენტაციის წყობა ვერ
უზრუნველყოფს საკითხის ნათლად წარმოჩენას.
· წარმოადგენს ინფორმაციას
რიგითობის გარეშე, რაც პრეზენტაციის გაგებას ართულებს.
· პრეზენტაციას არ აქვს შესავალი.
· პრეზენტაციაში დეტალები არ არის
გათვალისწინებული.
· პრეზენტაციის
სტრუქტურა თემატიკასთან და მიზანთან შეუსაბამოა.
· მოიცავს
ბევრ შეცდომას, რაც პრეზენტაციის გაგებას ართულებს.
|
4
|
3
|
2
|
1
|
ვახდენთ ჯგუფის სხვა წევრების
ნათქვამის პარაფრაზირებას, რათა გავარკვიოთ რამდენად გაიგო ყველამ გამოთქმული მოსაზრება.
ვსვამთ ამომწურავ კითხვებს.
ხელს ვუწყობთ ჩვენი ჯგუფის
წევრებს, რომ აზრი გამოთქვან და ვაფასებთ
მათ მიერ გამოთქმულ მოსაზრებებს.
ჩვენს ჯგუფში ყველა წევრს
შეუძლია საკუთარი მოსაზრების და პოზიციის გამოხატვა ისე, რომ ჯგუფის სხვა წევრებს
შეურაცხყოფა არ მიაყენოს.
ჩვენ ერთმანეთის აზრს
პატივს ვცემთ - ვეძებთ განსხვავებულ აზრს და ვცდილობთ გაგებით მოვეკითდოთ მას.
|
შეგვიძლია ზეპირად ვუპასუხოთ
ჩვენი ჯგუფის სხვა წევრების მოსაზრებებს და შეგვიძლია მათ ახსნა-განმარტება ვთხოვოთ
გამოთქმული მოსაზრების შესახებ.
გვაინტერესებს ჩვენი ჯგუფის
სხვა წევრების მოსაზრებები.
ჯგუფის სხვა წევრებს განსჯის
ვუზიარებთ ჩვენს მოსაზრებებს და არ ვიყენებთ
დაპირისპირებას „მე“ და „შენ.
შეიძლება ჩვენი დისკუსია
საწყისი მოსაზრებების ფარგლებს გასცდეს.
ჩვენს შორის არსებული
აზრთა სხვადასხვაობის საკითხი გადაწყვეტილია.
|
ჩვენ ვაღიარებთ სხვების
მოსაზრებებს.
ზოგჯერ სხვების აზრებს
ვიმეორებთ, რათა გამოვხატოთ თანხმობა და მხარდაჭერა ამ მოსაზრებისადმი.
ზოგჯერ ძალიან გვიჭირს
ჯგუფის სხვა წევრების მიერ გამოთქმული მოსაზრებების მიმართ პასუხის გაცემა.
ზოგჯერ ყურადღებას ვაქცევთ
ჩვენი ნათქვამის ან ნამოქმედარის შედეგს და გვიჭირს რიგრიგობით საუბარი ან სხვების წინადადების მიღება.
აზრთა სხვადასხვაობას
ზოგჯერ ყურადღებას არ ვაქცევთ და მაშინაც კი თუ ამ სხვაობას ვაღიარებთ, შეიძლება
პრობლემა გადაუჭრელი დარჩეს.
|
უკუკავშირს მხოლოდ მოთხოვნის
საფუძველზე ვახორციელებთ.
გვიჭირს კითხვებზე პასუხის
გაცემა.
ჩვენს მიერ გამოთქმულ
აზრს არც არავინ აღიარებს და არც პასუხს სცემს.
ყურადღებას არ ვაქცევთ
ჩვენი ნათქვამის ან ნამოქმედარის შედეგს.
განსხვავებული აზრი ყოველთვის
ითრგუნება ან მას ყურადღებას არ აქცევენ და ზოგჯერ ამას კამათიც კი მოყვება ხოლმე.
|
სასურსათო
პრობლემა და „ მწვანე რევოლუცია“ : მოსწავლეთა
საჭიროებების კვლევა
ვ-მ-რ-ვ
(ვიცი, მინდა ვიცოდე, როგორ გავიგო, ვისწავლე) ცხრილი
რა იცით სასურსათო
პრობლემის შესახებ?
|
რა გინდათ რომ შეიტყოთ
პრობლემის მოგვარების შესახებ?
|
როგორ მოიპოვებთ პასუხებს
თქვენს კითხვებზე?
|
რა ისწავლეთ პროექტიდან
: სასურსათო პრობლემა და „მწვანე რევოლუცია“
|
[მოსწავლეთა
სავარაუდო პასუხები]
|
[მოსწავლეთა
სავარაუდო პასუხები]
|
[მოსწავლეთა
სავარაუდო პასუხები]
|
[მოსწავლეთა
სავარაუდო პასუხები]
|
სასურსათო
პრობლემა და „მწვანე რევოლუცია“ - ბლოგის შეფასების რუბრიკა
ინსტრუქციები: მოცემული რუბრიკა გამოიყენეთ ბლოგის
შეფასებისთვის.
4
|
3
|
2
|
1
|
|
თემა
|
ბლოგში წარმოდგენილი ჩანაწერები ნათლად ასახავს
ძირითად თემას.
|
ბლოგში წარმოდგენილი ჩანაწერები ზოგად თემას ან
იდეას უკავშირდება.
|
ბლოგში ცდილობს თემატური აზრის გადმოცემას, მაშინ
როცა თემა გასაგებია და მკაფიოდ ახსნილი.
|
ბლოგი
სერიული ჩანაწერების კოლექციაა და ერთი ძირითადი იდეა არ იკვეთება.
|
კავშირები განსახილველ თემასთან
|
ბლოგში
სიზუსტის მაქსიმალური დაცვით მოხსენიებულია ყველა მნიშვნელოვანი საკითხი და
აქტუალური პრობლემა თემიდან.
|
ბლოგში
სიზუსტის დაცვით მოხსენიებულია ბევრი მნიშვნელოვანი საკითხი და პრობლემა
თემიდან.
|
ბლოგში მოხსენიებულია რამდენიმე მნიშვნელოვანი
საკითხი თემიდან თუმცა ზოგიერთი კავშირი არაზუსტია.
|
ბლოგში
მოხსენიებულია მხოლოდ რამდენიმე მნიშვნელოვანი საკითხი თემიდან, თუმცა
კავშირების უმრავლესობა არაზუსტია.
|
ძირითადი აზრი
|
ბლოგში
აღწერს სხვადასხვა პრობლემას და აფასებს თავისი თვალთახედვით.
აღწერა მოიცავს ისეთ , პრობლემებს რომლებიც რთულად
აღსაქმელია თემაში.
|
ბლოგში
აღწერს სხვადასხვა პრობლემას და აფასებს თავისი თვალთახედვით.
|
ცდილობს ბლოგში
აღწეროს თავისი ძირითადი აზრი, თუმცა უმეტესწილად აღწერა თემის გამეორებას უფრო
ჰგავს.
|
ბლოგში თემის შინაარსი მშრალად არის გადმოცემული.
|
ენა
|
ბლოგი
სპეციფიკური, საინტერესო ენით არის დაწერილი, რომელიც ავტორის პიროვნული
ხასიათების წარმოჩენას უწყობს ხელს.
|
ბლოგი
სპეციფიკური, საინტერესო ენით არის დაწერილი.
|
ბლოგი
ზოგჯერ სპეციფიკური და საინტერესო ენით არის დაწერილი.
|
ბლოგი
ჩვეულებრივი და პროგნოზირებადი ენით არის დაწერილი.
|
წესები
|
ბლოგი
ყველა წესების დაცვით არის დაწერილი, რაც მის მნიშვნელობას ამყარებს.
|
ბლოგში
ძალიან ცოტა მართლწერის, ბეჭდვითი, პუნქტუაციის ან სხვა ენობრივი შეცდომებია.
მცირედი შეცდომები ტექსტის გაგებას არ ართულებს. ცდილობს წესები მიზანდასახულად გამოიყენოს
ისე, რომ ნაწერის აზრი გააძლიეროს.
|
ბლოგში
ცოტა მართლწერის, ბეჭდვითი, პუნქტუაციის ან სხვა ენობრივი შეცდომებია, რომლებიც
ტექსტის გაგებას ართულებს. წესების მიზანდასახულად გამოყენების მცდელობა, ნაწერს
დამაბნეველს ხდის.
|
ბლოგში
ბევრი შეცდომებია და მისი აზრის გაგება რთულია.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий